preloader
Przejdź do głównej treści

Funkcjonalności sklepu internetowego Shopgold

Produkty i kategorie

  • Możliwość dowolnego dodawania, usuwania oraz modyfikowania produktów, jak również zmiany kolejności wyświetlania kategorii i produktów.
  • Tworzenie "zestawów produktów" – zestaw składa się z kilku wybranych produktów, a każdy z nich może być tańszy o ustalony procent lub wartość kwotową.
  • Funkcja kolorowania nazw oraz tła kategorii w boxach.
  • Dodawanie i edycja kategorii oraz podkategorii – należy pamiętać, że na współdzielonych serwerach ilość kategorii oraz podkategorii nie powinna przekraczać 1000 pozycji, a maksymalna liczba obsługiwanych kategorii z podkategoriami to 5000 pozycji.
  • Nielimitowana liczba poziomów kategorii oraz podkategorii.
  • Definiowanie indywidualnych opisów oraz META TAGÓW dla każdej kategorii.
  • Możliwość korzystania ze sztucznej inteligencji (OpenAI) przy tworzeniu opisów produktów, generowanie opisów na podstawie nazwy i cech produktu.
  • Tworzenie responsywnych opisów produktów w edytorze tekstu – mogą one być wyświetlane w układzie od 1 do 5 kolumn, które automatycznie dopasowują się do rozdzielczości urządzenia.
  • Możliwość listowania wszystkich produktów i definiowania filtrów zawężających wyniki na podstawie cech, dodatkowych pól, dostępności produktów, czasu wysyłki, producenta i kategorii.
  • Rozbudowany moduł wyszukiwania zaawansowanego z opcją wyboru parametrów wyszukiwania, w tym możliwość szukania po opisach lub dodatkowych polach produktów.
  • Możliwość edycji podstawowych informacji o produkcie bezpośrednio w liście produktów.
  • Definiowanie indywidualnych opisów oraz META TAGÓW dla każdego produktu.
  • Automatyczne generowanie miniaturek przy dodawaniu zdjęcia produktu – wystarczy wgrać duże zdjęcie.
  • Możliwość nakładania na zdjęcia ikonek informujących, że produkt jest np. nowością, promocją, polecanym, hitem, czy też posiada darmową wysyłkę.
  • Nakładanie ikonek o dowolnej treści na zdjęcia (do 5 ikon definiowanych w panelu zarządzania).
  • Możliwość dodawania znaków wodnych na zdjęciach (np. nazwa lub adres sklepu), co zabezpiecza przed kopiowaniem.
  • Dowolna ilość zdjęć do każdego produktu, z osobnymi znacznikami ALT.
  • Możliwość przypisania do 10 poziomów cenowych dla produktów, a także definiowanie indywidualnych cen dla klientów lub grup klientów.
  • Definiowanie cen produktów w punktach, jeśli włączony jest system punktowy.
  • Możliwość przypisania jednego produktu do wielu kategorii oraz ustawienie kategorii głównej produktu (np. dla porównywarek).
  • Możliwość określenia liczby produktów dostępnych w magazynie oraz kontrola stanów magazynowych.
  • Wykluczenie wybranych produktów z kontroli stanów magazynowych.
  • Ustawianie minimalnych stanów magazynowych dla wszystkich produktów lub indywidualnie dla każdego produktu.
  • Kontrola stanu magazynowego cech (atrybutów) produktu.
  • Możliwość wyłączenia opcji zakupu produktu oraz automatyczne blokowanie towaru, gdy zabraknie go w magazynie.
  • Możliwość przypisania widoczności produktów dla wybranych grup klientów.
  • Rozbudowane informacje o produkcie, w tym dodatkowe cechy, pliki PDF, dźwiękowe, wideo, oraz prezentacja stanu magazynowego w formie liczbowej i graficznej.
  • Cechy produktu mogą wpływać na jego cenę, podnosząc lub obniżając ją – cechy mogą mieć wartość kwotową lub procentową.
  • Możliwość dodawania opisów do cech produktów oraz przypisywania indywidualnych zdjęć do cech.
  • Przypisywanie wybranych form wysyłki do produktów.
  • Możliwość przypisania darmowej dostawy dla produktów oraz wykluczania produktów z darmowej dostawy.
  • Koszt wysyłki produktu widoczny na karcie produktu, nie dopiero podczas składania zamówienia.
  • Możliwość definiowania indywidualnych kosztów wysyłki dla każdego produktu.
  • Dowolne zarządzanie nowościami, promocjami, wyprzedażami, produktami polecanymi, zapowiedziami oraz opcją „Nasz hit” – sprzedawca decyduje, które produkty pasują do poszczególnych kategorii.
  • Możliwość definiowania produktów dnia – na każdy dzień można przypisać inny produkt, który tego dnia będzie miał indywidualny rabat.
  • Definiowanie dodatkowych pól opisowych, takich jak wymiary, dane techniczne itp.
  • Możliwość definiowania dodatkowych pól tekstowych, w których klient może wpisać dowolny tekst, np. treść na zakupionym produkcie.
  • Możliwość dodawania plików do produktów, co pozwala klientowi przesyłać pliki w wybranych formatach.
  • Dodawanie do produktów filmów w formacie Mp4, Youtube lub plików mp3.
  • Sprzedaż elektroniczna – możliwość sprzedaży plików i kodów aktywacyjnych, gdzie klient otrzymuje link do pobrania zakupionych plików po określonym statusie płatności (np. zapłacone).
  • Definiowanie produktów podobnych, wyświetlanych po wybraniu produktu w sklepie.
  • Definiowanie produktów określanych jako akcesoria dodatkowe, wyświetlanych po wybraniu produktu.
  • Szybka edycja i zmiana danych o produktach bez konieczności edytowania ich po kolei.
  • Możliwość duplikowania produktów wraz z atrybutami.
  • Możliwość duplikowania drzewa kategorii oraz podkategorii.
  • Masowa zmiana danych produktów, takich jak cena, status nowości, promocji itp.
  • Masowe tworzenie oraz usuwanie promocji dla całych kategorii lub producentów.
  • Definiowanie produktów gratisowych – są to produkty w niższej cenie, które klient może zakupić po przekroczeniu określonej wartości zamówienia.
  • Możliwość włączania opcji negocjacji cen dla wybranych produktów.
  • Zapisywanie historii najniższej ceny z okresu 30 dni przed utworzeniem obniżki – zgodnie z dyrektywą „Omnibus”.

Baza klientów:

  • Możliwość wyłączenia automatycznej aktywacji klientów po rejestracji – wymagana jest aktywacja przez obsługę sklepu.
  • Opcja wysyłania maila do klienta po aktywacji jego konta.
  • Tworzenie dowolnych grup klientów z różnymi poziomami cen oraz rabatów.
  • Przydzielanie opiekuna do klienta.
  • Możliwość dodania klienta do czarnej listy.
  • Edycja danych zarejestrowanych klientów.
  • Ręczne tworzenie kont klientów, np. przy zamówieniach telefonicznych.
  • Logowanie klientów przez konto Facebook i Google.
  • Możliwość zablokowania konta klienta.
  • Definiowanie dodatkowych pól rejestracyjnych – wybór obowiązkowego lub opcjonalnego pola oraz typy pól.
  • Dodawanie informacji do kont klientów, widocznych tylko dla obsługi sklepu.
  • Przydzielanie indywidualnych rabatów klientom oraz możliwość śledzenia szczegółowych informacji o ich rabatach.
  • Podgląd zawartości schowka i koszyka zalogowanych klientów.
  • Możliwość zapisywania koszyków klientów i późniejszego ich wczytywania.
  • Statystyki dotyczące dotychczasowych zamówień klientów.
  • Dopisywanie uwag do kont klientów, widocznych tylko dla obsługi sklepu.
  • Wysyłanie maili lub SMS-ów do klientów bezpośrednio z panelu zarządzania.
  • Zbiorcze wysyłanie newsletterów do klientów, którzy wyrazili na to zgodę – wiele opcji wysyłania wiadomości, tworzenie grup odbiorców oraz eksport list mailingowych do FreshMail.

Obsługa zamówień:

  • Możliwość składania zamówień bez rejestracji konta przez klientów.
  • Podgląd historii zamówień, reklamacji oraz zwrotów bez konieczności logowania.
  • Pełna edycja zamówień, w tym zmiana danych adresowych, zamówionych produktów, formy dostawy i płatności.
  • Definiowanie własnych dodatkowych pól przy składaniu zamówień – możliwy wybór pola obowiązkowego lub nie.
  • Definiowanie dodatkowych informacji dla zamówień klientów w formie tekstu, linku lub pliku, widocznych tylko dla danego zamówienia.
  • Ręczne tworzenie zamówień bezpośrednio w panelu zarządzania, z wyborem waluty zamówienia.
  • Przydzielanie opiekuna do zamówienia.
  • Możliwość łączenia zamówień.
  • Szczegółowa rejestracja wszystkich zdarzeń dotyczących zamówienia.
  • Wysyłanie powiadomień mailowych lub SMS o zmianach w zamówieniu.
  • Opcja wysyłania do klienta ponownego maila z treścią złożonego zamówienia.
  • Dodawanie komentarzy dla klienta oraz wewnętrznych notatek do zamówień.
  • Drukowanie kart zamówienia oraz faktur pro forma.
  • Możliwość drukowania paragonów w formacie PDF oraz definicji własnych standardowych komentarzy do zamówień – wystarczy wybrać status zamówienia, a komentarz zostanie automatycznie wstawiony.
  • Automatyczne tworzenie przesyłek w serwisach kurierskich na podstawie złożonych zamówień.
  • Eksport zamówień do plików CSV, z możliwością edycji w Excelu.
  • Drukowanie faktur VAT bezpośrednio z poziomu panelu zarządzania, w tym faktur zwykłych oraz dla firm zwolnionych z VAT.
  • Szybki zakup poprzez prosty formularz, bezpośrednio z widoku karty produktu.

Obsługa reklamacji i zwrotów:

  • Obsługa reklamacji przez formularz online, zmiana statusów oraz wysyłka komunikatów do klientów.
  • Możliwość przypisania opiekuna do reklamacji i szczegółowa rejestracja wszystkich zdarzeń.
  • Obsługa zwrotów, z możliwością wyboru zwracanych produktów w formularzu.

Obsługa hurtowni i rabatów:

  • Możliwość ukrywania cen detalicznych dla klientów.
  • Jednoczesne wyświetlanie cen brutto i netto.
  • Wyświetlanie cen produktów z rabatami tylko dla zalogowanych klientów.
  • Przypisanie produktów do grup rabatowych i definiowanie rabatów procentowych lub kwotowych na produkty.

Formy dostawy i płatności:

  • Dowolne definiowanie form dostawy zamawianych towarów.
  • Przypisywanie indywidualnych ikon graficznych do form dostawy oraz płatności (np. logotypów firm kurierskich).
  • Kryteria kosztów dostawy na podstawie wagi produktów, wartości zamówienia oraz ilości produktów.
  • Możliwość włączenia opcji "Dzień darmowej dostawy".

Wygląd sklepu:

  • Różnorodne szablony sklepu, z obsługą szablonów wykonanych w technologii RWD (Responsive).
  • Predefiniowane moduły oraz boksy, które prezentują treści na stronach sklepu.
  • Kreator modułów do tworzenia własnych treści, w tym produktów, bannerów i tekstów.
  • Tworzenie rozbudowanego menu z rozwijanymi oknami i grafikami w menu.
  • W pełni konfigurowalna zawartość stron sklepu.

Raporty i statystyki:

  • Rozbudowany system raportów dotyczących asortymentu, zamówień i klientów.
  • Graficzna prezentacja wyników raportów.
  • Eksport raportów do plików CSV.

Integracje z zewnętrznymi systemami:

  • Integracja z Allegro, systemami kurierskimi oraz porównywarkami cen.
  • Integracje z firmami płatniczymi oraz systemami mailingowymi.

Pozycjonowanie sklepu:

  • Przyjazne adresy SEO i indywidualne META TAGI dla każdej kategorii, produktu oraz strony.