preloader
Przejdź do głównej treści

Agrotrade.

Mockup realizacji Agrotrade

Prostota przekazu sprawdza się przede wszystkim w branżach, w których metody obrotu towarem są oczywiste zarówno dla przedsiębiorcy, jak i dla jego kontrahentów. Dobrym przykładem jest witryna www zaprojektowana jako wizytówka marki Agrotrade działającej w agrobiznesie. Co w jej działalności jest sprawą oczywistą? Chociażby to, że usługi skupu, sprzedaży, składowania i transportu zbóż dotyczą wyłącznie produktów wysokiej jakości. Producenci zbóż a szczególnie ci, którzy udzielają swoim kontrahentom wyłączności na dystrybucję doskonale wiedzą, że podjęcie współpracę z agencją obrotu zbożem rządzi się określonymi zasadami.

Taka sytuacja dotyczy właściwie wszystkich dziedzin związanych z wąskimi specjalizacjami. Oferując tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych codziennie uczymy się czegoś nowego o zależności między gospodarką, ekonomią i marketingiem. Z tego powodu współpraca z naszą agencją pozwala dzięki naszemu wszechstronnemu doświadczeniu spojrzeć na własny biznes z nieco innej perspektywy. Wracając do prezentowanej tu witryny www, w jej konstrukcji na uwagę zasługuje wzmianka o trosce o polskie rolnictwo, korespondująca z informacja na stronie głównej mówiącą, iż Agrotrade jest polską firmą z polskim kapitałem. Kolejną zachętą do współpracy są informacje o dostosowaniu oferty do potrzeb Klientów, o zapewnieniu indywidualnych warunków kontraktów, o szybkim odbiorze towaru i krótkich terminach płatności realizowanych nawet do trzech dni po otrzymaniu faktury. W obecności takich informacji nie ma potrzeby dodawać kolejnych, częstych na witrynach www reprezentujących inne branże, takich jak zapewnienia o profesjonalizmie, wyliczenia posiadanych certyfikatów i szkoleń przebytych przez firmowych specjalistów, czy wyszczególnienie marek producenckich stojących za parkiem maszynowym, albo liniami produkcyjnymi. Firmy o wąskich specjalizacjach nie muszą podawać informacji, które dla nich samych i dla ich Klientów są sprawami oczywistymi. Można określić to mianem techniki marketingowej wskazywania jakości usług bez dosłownego pisania o jakości, co bywa bardzo skuteczne.