Każda agencja interaktywna wyspecjalizowana w tworzeniu i pozycjonowaniu stron dysponuje praktycznie nieograniczonymi możliwościami przekazu. Ten zaś to nie tylko warstwa informacyjna, nie kończy się też na treści zdjęć i grafik. Potencjał przekazu jakim dysponuje witryna internetowa to nastrój wynikający z ogółu wrażeń, jakich dostarcza. To prawda - nikt nie jest w stanie przewidzieć ze stuprocentową pewnością reakcji użytkowników, ani określić co konkretnie skłania potencjalnego Klienta do skorzystania z umieszczonej na stronie internetowej oferty. Można jednak projektując witrynę www oprzeć się na niezmiennych mechanizmach postrzegania i w ten sposób sprawić, że przekaz strony będzie czymś więcej, niż tylko sumą zgromadzonych na niej informacji. Dobrym przykładem takiej strategii jest strona firmy Apis.
Naszym Klientom wielokrotnie powtarzamy, że jedynym ograniczeniem jest ich wyobraźnia a strona internetowa musi być jak najwierniejszą projekcją danej działalności i jej założeń. W wielu wypadkach wystarczy dopracować kilka szczegółów by potencjalny Klient intuicyjnie wiedział, iż strona na którą trafił jest dokładnie tą, o która mu chodzi. Informacje w warstwie opisowej takie jak to, że Apis jest rodzinną firmą producencką i należy do branży kosmetyków profesjonalnych to tylko jeden aspekt oddziaływania strony internetowej na uwagę przeciętnego użytkownika. Reszty dopełnia wrażenie, na które składa się odpowiednia kompozycja warstwy wizualnej, począwszy od takiego drobiazgu jak serduszko towarzyszące kursorowi myszy po wejściu na stronę. Innym zabiegiem budującym wrażenie trafności jest kolorystyka. Standardowa czerń czcionki laikowi może się wydać nie na miejscu, wszak internetowe sklepy z kosmetykami i perfumerie regularnie operują feerią barw - tu jednak zabieg ten jest celowy, ponieważ przeładowanie barwami w przypadku mniej znanych marek jest rozumiane jako zabieg odwrócenia uwagi, a więc użytkownik może się zacząć niepokoić, zanim zapozna się z ofertą. Druga sprawa - piktogramy oraz ikonki, są różowe i bordowe. Oba kolory należą do jednego zakresu, co podświadomość odbiera jako zachętę do skupienia uwagi (w przeciwieństwie do barw "rozrzuconych" np. zieleni i fioletu) i są dodatkowo spięte subtelnym beżem, kojarzonym z kolorystyką preparatów kosmetycznych i ich opakowań. W ten sposób użytkownik odwiedzający witrynę firmy Apis nawet nie czytając jej opisu może się intuicyjnie zorientować w jej charakterze. Nie są to oczywiście wszystkie zabiegi na stronie, ani wszystkie metody jakie stosuje nasza agencja w projektowaniu stron internetowych.