To prawda że istnieją firmy, które nie potrzebują stron internetowych ponieważ ich renoma i obecność w lokalnej tradycji zapewniają im wystarczający rozgłos, a co za tym idzie - bezproblemową działalność. Tak się jednak dziwnie składa, że właśnie takie działalności dbają o obecność w sieci. W pewnym sensie nie powinno to dziwić, ponieważ jeśli firma jest renomowana, albo należy do historii swojej okolicy, wówczas doskonale rozumie wymogi marketingu, a zamierzając kontynuować działalność chce iść w zgodzie z duchem czasu i z najlepszymi trendami w reklamie. W ten sposób mieliśmy zaszczyt pracować nad projektem dla Restauracji Uśmiech.
Pracując nad stroną internetową "Uśmiechu" obcowaliśmy z historią naszego miasta. Lokal do którego należy stworzona przez nas witryna działa nieprzerwanie od ponad 40 lat i jest jednym z najstarszych miejsc w Szczecinie. Ponieważ jest umiejscowiony w ścisłym centrum, nawet jeśli ktoś tutaj nigdy nie gościł (a w Szczecinie jest niewiele takich osób) doskonale wie gdzie znajduje się "Uśmiech".
Projekt witryny internetowej renomowanego szczecińskiego lokalu musiał uwzględnić nie tylko jego miejsce w lokalnej tradycji, ale też położyć nacisk na aktualne wydarzenia i nowości, w końcu mówimy o restauracji a nie o muzeum. Wyjście z bliskimi "coś zjeść na miasto" to decyzja jaką codziennie podejmują setki Szczecinian, a ponieważ oferta gastronomiczna w mieście wojewódzkim nie należy do najwęższych, warto sprawić by ?Uśmiech? znalazł się w grupie lokali branych pod uwagę, a nie tylko w tradycji. Oczywiście jako restauracja "Uśmiech" jest na pozycji uprzywilejowanej. Bary nie zawsze są miejscem, w którym chciałoby się przebywać z rodziną bądź przyjaciółmi w ramach jakiejś okazji, niektórym klubom brakuje po prostu stylu by stać się odpowiednią oprawą dla konkretnych chwil, natomiast restauracja zawsze jest wyjściem stosownym i eleganckim. Teraz gdy posiada stronę internetową zawierającą między innymi informacje o wszechstronnej ofercie oraz organizacji imprez firmowych i spotkań okolicznościowych, jak i aktualne menu, jest częściej odwiedzana, zwłaszcza przez gości spoza miasta.